REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CAPSHOP

 

PODSTAWOWE POJĘCIA:

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sprzedawca – spółka pod firmą AGENCJA-REKLAMY.PL SP. Z O.O. z siedzibą przy ul. Krótkiej 13, 83-000 Pruszcz Gdański, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000677381.

Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod domeną internetową www.capshop.pl oraz www.cap-shop.eu

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności składająca zamówienie w Sklepie, poprzez stronę www, e-mail, telefon lub inne formy komunikacji elektronicznej.

Konsument - Klient będący osobą fizyczną, składający zamówienie w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. 2014.121 z późn. zm.).

Produkt - każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu, w szczególności sprzęt golfowy.

Zamówienie – złożona przez Klienta oferta zawarcia umowy ze Sprzedawcą.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony Produkt, wybrana przez Klienta podczas składania Zamówienia spośród form oferowanych przez Sprzedawcę lub w ustalona wyniku indywidualnych uzgodnień prowadzonych ze Sprzedawcą.

Forma dostawy - forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Klienta podczas składania Zamówienia spośród form oferowanych przez Sprzedawcę lub ustalona w wyniku indywidualnych uzgodnień prowadzonych ze Sprzedawcą.

Rachunek - dokument potwierdzający dokonanie zakupu w Sklepie (paragon fiskalny, faktura i/lub dokument dołączany do każdego realizowanego Zamówienia).

Informacja – informacja o Produktach, znajdująca się przy zdjęciu Produktów, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charkterystyki danego Produktu, umożliwiający Klientowi zapoznanie się z właściwościami Produktu.

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j.Dz.U.2014.121 z późn. zm.).

Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014.827).

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu, sposób składania Zamówień i ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

2. Regulamin niniejszy stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

3. W celu zawarcia umowy ze Sprzedawcą Klient może skorzystać z prawa do negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę w oparciu o niniejszy Regulamin.

W takim wypadku treść Regulaminu stanowi treść Umowy zawartej pomiędzy Stronami. Treść umowy zostaje stosownie do obowiązujących przepisów utrwalona oraz udostępniona Konsumentowi na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania Konsumentowi możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.

4. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktyką rynkowym. Aktualne brzmienie w/w ustawy dostępne jest pod adresem www.isap.sejm.gov.pl.

5. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż odzieży a w szczególności czapek.

6. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenia ani ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

8. Informacje o Produktach prezentowane na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią natomiast zaproszenie do zawarcia Umów sprzedaży.

9. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Klienta powoduje ponoszenie przez niego kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi za możliwość korzystania określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

10. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:

a. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,

b. mediację,

c. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,

d. zwrócenie się o bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu do Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

 

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie może złożyć Klient lub w jego imieniu osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i uprawniona do występowania w imieniu Klienta.

2. Do przyjęcia zamówienia wymagane jest podanie: imienia i nazwiska bądź nazwy (firmy) Klienta, adresu, kontaktowego numeru telefonu oraz adresu mail, sposobu dostawy oraz sposobu płatności, a w przypadku woli otrzymania faktury VAT, również wskazania numerów NIP.

3. Zamawiać można wszystkie Produkty prezentowane na stronie www.capshop.pl w ofercie Sklepu, o ile nie zaznaczono wyraźnie, że Produkt jest niedostępny.

4. Zamówienia Produktów mogą być składane za pośrednictwem strony internetowej www.capshop.pl

5. W przypadku zamawiania Produktów za pośrednictwem strony internetowej www.capshop.pl, procedura zamawiania kończy się zatwierdzeniem przez Klienta przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub przycisku o podobnym charakterze ( np. „Zamawiam i płacę”).

6. Jeśli oferowany Produkt nie znajduje się czasowo w magazynie Sklepu, co zaznaczone jest na karcie Produktu, przed rozpoczęciem procesu składania zamówienia Klient otrzyma informację kiedy Produkt będzie dostępny.

7. Akceptowane są następujące formy płatności: przelew (przedpłata), płatność przy odbiorze (pobranie), gotówka. Dokonanie płatności, niezależnie od formy, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

 

II. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia będą realizowane niezwłocznie, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia Umowy.

2. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Jeśli kwota zakupów wynosi powyżej 299 zł , koszty dostawy pokrywa sprzedawca.

3. Koszty przesyłki są doliczane do kwoty, którą Klient ma zapłacić za zamówiony Produkt.

4. Produkty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczką kurierską za pośrednictwem kuriera DHL.

5. Wszelkie dostępne opcjonalne usługi dla przesyłek (m.in. opłata za usługę płatności gotówką przy odbiorze, doręczenie do określonej godziny i inne) są opłacane przez Klienta.

6. O fakcie wysłania Produktu Klient powiadamiany jest w dniu wysyłki lub, najpóźniej, na drugi dzień po wysłaniu Produktu. Składając zamówienie Klient zezwala na przesyłanie informacji dotyczącej statusu przesyłki poprzez mail, SMS lub telefon.

7. Na życzenie Klienta udzielane są informacje dotyczące numerów listów przewozowych paczek (tylko tych adresowanych do danego Klienta).

8. Zaleca się aby Konsument, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia Produktu po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w razie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie pod numer 885 772 324, bądź na adres e-mail: kontakt@capshop.pl

 

III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu Umowy odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki pod warunkiem iż przedmiot Umowy jest w stanie nienaruszonym.

2. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie jest wysyłane na adres mail podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy.

3. W razie odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezwartą.

4. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 7 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponuje, że sam Produkt odbierze. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed upływem w/w terminu.

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy a Produkt dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.

7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi koszt wartości produktu z tym zastrzeżeniem, że:

a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami,

b) W przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia Produktu innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest obowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.

9. Kwotę zapłat oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest rynkowa wartość spełnionego świadczenia.

10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania przedmiotu Umowy z powrotem.

11. Konsumentowi, zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia o Umowy w przypadku umowy:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f).  której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych

z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

IV. RĘKOJMIA I GWARANCJA

1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za zasadach określonych w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne (rękojmia).

2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem pół roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

3. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem pół roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

4. W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a) nie ma właściwości, które tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym.

6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności w sytuacji gdy:

a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;

b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;

c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

8. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

9. W przypadku Umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem pół roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie pół roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

10. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;

c) żądać wymiany Produktu na wolny od wad;

d) żądać usunięcia wady.

11. Konsument nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna.

12. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. Przed odesłaniem Produktu sugerujemy skontaktowanie się ze Sprzedawcą w celu ustalenia sposobu dokonania zwrotu; z uwagi na umowy łączące Sprzedawcę z przewoźnikami, może okazać się bowiem, że w konkretnym stanie faktycznym, Sprzedawca może zorganizować przesyłkę w tańszy sposób, niż wybrany przez Konsumenta.

13 .Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis niezgodności towaru z Umową oraz wskazać nazwę Produktu i opis transakcji.

14. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione.

15. Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta określonego w ustępie 10 a lub b może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

16. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak również zwraca się uwagę na niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia.

17. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z Umową wymaga nadmiernych kosztów.

18. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

19. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

20.W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięcia wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedawcę, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

21. Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.

22. Konsument, w przypadku opisanym powyżej może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jednakże jest zobowiązany ponieść część kosztów związanych z tym w wartości przewyższającej cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

23. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie Konsumentami odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

24. Zgodnie z terminami wskazanymi w ust. 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od mowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

25. W przypadku dochodzenia przed sądem, sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych Ustawą, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia prowadzonej mediacji.

26. Bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej rozpoczyna się od dnia w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu trzeciego – od dnia w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z podmiotem trzecim stała się prawomocna.

27. Jeżeli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument złożył oświadczenie

o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu ceny, może od żądać naprawienia szkody którą poniósł przez to, że zawarł Umowę nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedawca nie ponowi odpowiedzialności a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia Umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim odniósł z nich korzyści a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów procesu.

28. Powyższe nie uchybia przepisom powszechnie obowiązującym o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

29. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi.

30. Adresem reklamacyjnym jest: CAP SHOP, ul. Krótka 13, 83-000 Pruszcz Gdański.

31. Niezależnie od rękojmi, niektóre Produkty oferowane przez Sklep mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy.

32.  Roszczenia wynikające z gwarancji powinny być realizowane zgodnie z ich postanowieniami.

33. Podstawą Gwarancji jest Rachunek dołączany do każdego zamówienia.

34. Okres gwarancji rozpoczyna się z datą wskazaną na Rachunku.

35. Gwarancji podlegają wszystkie wady techniczne. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń czy zmian właściwości produktu wynikających z przyczyn eksploatacyjnych.

36. Po sprawdzeniu produktu w terminie do 14 dni zostanie on naprawiony, a jeśli to niemożliwe - wymieniony na nowy, bądź zastąpiony innym (wg indywidualnych ustaleń z Klientem).

37. W przypadku gdy stwierdzone zostanie powstanie wady technicznej w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub działania umyślnego Gwarancja nie ma zastosowana a Produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Dane osobowe Klientów podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu i wykorzystywane są jedynie w celu realizacji transakcji.

2. Prawidłowe korzystanie z usług w ramach Sklepu jest możliwe przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) oraz najnowsze wersje popularnych przeglądarek internetowych (tj. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari), obsługujących JAVA SCRIPT . Niektóre usługi i narzędzia, zwłaszcza związane z zamawianiem Produktów, mogą wymagać dostępu do konta e-mail, zaś korzystanie z zamieszczanych usług wideo może wymagać posiadania oprogramowania Windows Media Player w wersji 9 lub nowszej, Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej, chyba że inaczej zaznaczono.

3. Regulamin wchodzi w życie 28 lutego 2018 r.